fredag den 31. januar 2014

Hejhej Januar!

Årh altså… Jeg er ikke fan af januar! Slet ikke når den viser sig fra sin allermest solfattige side, som den har gjort denne gang. 
Men nu er den slut - og det er fint med mig.
Bortset fra at den har ædt en måned af min barsel. 
Tiden går SÅ stærkt! 
Alt for stærkt - jeg nåede ikke rigtigt noget januarudsalg og min lille bitte baby er snart 4 måneder. 
F I R E! 
Ingen af delene er helt ok!

Han er lige begyndt at klukle sådan for alvor og elsker at sove på sofaen. Barnevognen - not so much! Og så er han bare den sødeste, dejligste lille dellefrans. Intet mindre.



Nårh ja… Og pyt med udsalg når man kan finde sådan en skøn sag her - new in i HM til 80 kr!



Og en ny LBS pude i smækre forårsfarver


og KAGE… 


Farvel med dig, januar! 
Og hej februar - du er så hjerteligt velkommen!

Og ja… 
Billederne er redigerede, gule og fra instagram. 
Det er det med januar - intet lys til at tage ordentlige billeder i. 
I hvert fald ikke med mit kamera.




3 kommentarer:

Tina sagde ...

Rigtig god weekend.

Sikke dejlige børn du har og sød sømandskjole til din smukke datter:-)
Lagde også mærke til dine mange fine kreationer i sofaen:-)

Januar er kold, men det er februar også, dog lunere end de andre år.

kan I have en god weekend med eller uden udsalg.

Tina
http://www.mariahoffbeck.blogspot.com

Unknown sagde ...

Hørt! Farvel og tak januar - krydser fingre for lysere og varmere tider!
Dejlige billeder Betine!

A + K = ♥ sagde ...

Lækker kage, lækker kjole, lækre unger!

- Anne