tirsdag den 28. maj 2013

stille dage...

Ovenpå sidste uges hæsblæsende program - eller.... min lille arbejdsferie, er de sidste par dage blevet nydt stille og roligt. Trætheden har haft overmandet mig, så udover arbejde er det ikke blevet til så meget andet en sofasovning om kap med hende den lille nullergøj. Ja - og så lige nogle flere sommerhatte...
Det er heller ikke så ringe, faktisk!

Vi tester lige nu forskellige produkter fra Bioforce - og jeg satser på masser af indre velvære og hjælp til min meget tørre hud. Jeg arbejder i et svanemærket hus, som har et rigtig varmt og tørt indeklima, så det er virkelig tiltrængt med lidt ekstra pleje til huden. 
Jeg er blevet ret glad for cremerne især - og urtetheen også. 
Jeg synes faktisk, jeg kan mærke, at de har en god effekt! 
Hvis du har lyst til at læse mere om produkterne, kan du gøre det lige her.







Ja, og så er det altså bare skønt at kunne hente friske blomster ind fra haven dagligt. 





Ingen kommentarer: