onsdag den 8. maj 2013

Når regnen regner....

Jeg har altså gået og gemt lidt på det her indlæg... 

Det er på en eller anden måde ikke rigtig sjovt at skrive om regnvejr, når nu solen endelig endelig endelig skinner - og hvem ved... 
Man kunne jo komme til at jinxe det dejlige vejr... 
Den risiko er der vist ikke i dag, så nu tør jeg godt! 
Min dejlige Vigga har nemlig fået et rigtig skønt sæt regntøj fra Ocean4kids, som har et virkelig fint udvalg, der kan ses, hvis du klikker på linket herover... 
Viggas er i yndlingsfarven turkis - og det er ellers ikke nemt at finde regntøj i den farve, skulle jeg hilse og sige, så glæden var stor hos den lille frøken, da hun kunne teste det for første gang i dag!





Regntøjet er af rigtig fin kvalitet - og en fin pris også, synes jeg. Et sæt som dette koster 299kr.
Jakken har aftagelig hætte og kan justeres med elastik i livet, hvilket er en detalje, jeg godt kan li´, både ærmer og bukseben reflekser og allermest vigtigt - så klarede det altså den ultimative "tæthedstest" i dag, da det stod ned i stænger!



Dette indlæg er sponsoreret. Ord og holdninger er mine egne.


2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Vi har et i samme farve - bare fra Hummel ;-)
Jeg gidder nemlig ikke bare sort og mørkeblå ;-)

Unknown sagde ...

Vi har et i samme farve - bare fra Hummel ;-)
Jeg gidder nemlig ikke bare sort og mørkeblå ;-)