mandag den 17. oktober 2011

Lykken er....

at puste sæbebobler med nutellamund...




7 kommentarer:

Louise sagde ...

Hej igen

Ahh en lille stund mens Neel sover, og så nyt indlæg fra dig... NICE...

Det lille gule i Odense, jamen det er jo ikke så langt væk endda...

Go fornøjelse med græskarhovederne idag, det er hyggeligt, ser fint ud om aftenen...

Og tænk sig, min mumi samlign er "helt" oppe på 4 nu... Hvor er de dog skønne.

Hvor sjovt, spotter lige sådane en gå elefant ting i baggrunden, den ønsker vi os til Neel til jul.... og så ser jeg du har gule bobles ting, ih det ku jeg så godt tænke mig, bare en enkelt en af dem... de er så svære at finde....

Dejlig dag til jer

betine sagde ...

Hi hi hi, hvor er du sød :)

Nej, det er da ikke så langt væk endda... I er velkomne til at overtage elefanten, Viola bruger den ikke mere, så den er egentlig mest bare i vejen!

Og tillykke med den store samling :) Jeg skal til København her sidst på ugen, der forestiller jeg mig altså også at der kommer et par kopper mere med hjem.. Der skal jo være til ALLE, når vi holder fødselsdag (tøhø)

Jeg er også glad for at jeg nåede at få fingre i gule bobles inden de døde... De er så fine i gul :)

Håber du har det bedre!!!

Louise sagde ...

Hej igen

Ihh jamen det vil vi da rigtig gerne... Hvordan gør vi lige det :-) :-)

ja du er heldig med alt det gule, ku du ik sige til hvis du skulle falde over noget af det en gang.... Eller blir træt af en af jeres egne... ha ha....

Kan det overhovedet passe du mangler nogen i din samling??? Men ja der er godt nok mange, er selv top vild med dem.... ku sagtens tænke mig flere :-)

Det går lidt bedre... imorgen er jeg nok helt på højkant igen.

Margit sagde ...

Det må helt sikkert være lykken - skønne billeder

x
Margit
creative tail

betine sagde ...

Tak, Margit :)

Jamen, så er den din. Louise.... Kan du ikke bare sende mig en mail med din adresse, så sender jeg den da bare til dig... Eller kom forbi og hent den hvis I alligevel er i nærheden :)

Jeg skal nok sige til hvis jeg falder over mere gult! De har også ind i mellem lagersalg!

Og ja! Jeg mangler SÅ mange kopper - prøv lige at se her

http://artium.dk/kategori/mummi-moomin?gclid=CJrXgvqf8KsCFQXxzAodE1n2jQ

Godtnok har jeg nogle, der ikke er der, men nøj - jeg skal forbi når jeg er derovre!

Dejligt det går bedre :)

Louise sagde ...

Hvor er du bare et fantastisk Menneske, har lige sendt dig en mail :-)

Klem

Louise sagde ...

åhhh den der med sovsedyret og lille my i paraply, det må blive mine næste ønsker, gud hvor er de søde :-)