mandag den 31. oktober 2011

all you need is love(film)...

Eller... Det er i hvert fald ret smart!


Hjemme hos os har vi fået lov til at prøve det af - det her med lovefilm. 
Og lige nu er min lille Pellemand nærmest i himlen. Der er nemlig landet et Harry Potter wii-spil i postkassen - og lur mig om ikke det nok er det bedste, der er kommet med posten længe her hos os...  I hvert fald hvis I spørger Pelle!


her tester han batman


Når man abonnerer på lovefilm kan man have et konstant flow af film og spil, 2 af gangen - jeg laver ønskelister og så sender de noget til mig... Vi ser filmen og spiller spillet. Når vi ikke gider mere, sender jeg det tilbage og vupti - noget nyt dukker op... Smart!  Og det går hurtigt - dagen efter jeg har sendt en film retur, har jeg mail om, at de har pakket en ny til mig.


Jeg glæder mig til at se, hvad der kommer næste gang... I morgen måske... 


Og det rigtig smarte er, at vi må beholde det så længe vil vil... Tror I nogensinde, jeg får lov til at sende Harry Potter retur igen? 







2 kommentarer:

Louise sagde ...

Godmorgen til dig kære Betine

Hvordan går det?? Har ikke lige fået kommenteret hos dig for nyligt, men jeg har altså kigget med.... Øv du sådan skal ligge på langs... altså....

Det er lidt sjovt at se de der ikea skabe, de passer rigtig fint ind. VI havde sådan et par stykker, de står hos nogle venner nu, jeg ku ikke forlies med dem... Måske de skal hjem igen.

Og de stole jer ser der, de er fede, er det nogle smarte arkitekt ting eller???

Og nej, jeg tror ikke i skal af med harry potter igen... :-) :-)

Dejlig mandag til dig

betine sagde ...

Tak, søde Louise...

Jeg håber snart at være tilbage på fuldt blus igen - det her er godtnok træls!
Stolene er nogle jeg har fået lov at tage med mig fra mine forældre... Det er safaristole, men hvem det er, der har tegnet dem ved jeg ikke :) Jeg er vild med dem - og med at de altid har været der...

Jeg har ikke glemt dig og elefanten - den kommer, men nok først om nogle dage :)

Også dejlig mandag til dig.