torsdag den 12. september 2013

Så er der dansefjernsyn.... og en lille hurtig giveaway!

Nogle fredage er bare bedre end andre - her i det lille gule topper de især, når der er "dansefjernsyn", som i den grad er Frøken Viggas favorit... Åh, de smukke piger i fine kjoler er lige noget for min lille/store pige.


Denne gang kan man spille på sine favoritter - eller på hvem, der ryger ud... Sådan en slags oddset, hvor man kan få pengene igen til de odds de forskellige par har... 
Det nye spil hedder Blitz  - og du kan finde det lige her www.danskespil.dk/vmd - på siden kan du fx. se hvilke odds de forskellige par har og dermed hvor meget du kan vinde, hvis du spiller på dem...
Der er i øvrigt en rejse til Paris på højkant blandt dem, der spiller med - det ville da ikke være så tosset igen :)
Hvis du vil se de forskellige par og følge med i deres forberedelser kan det gøres lige her


Hvis du har lyst til at prøve selv - har du chancen nu. 
Du kan nemlig vinde en hyggepakkeder blandt andet består af lidt forskellige lækkerier så som pukka the, økologisk chokolade og 150 kr til at spille for... 
Alt hvad du skal gøre er at skrive en kommentar herunder - jeg trækker jeg lod på søndag, så kan du nå at finde dine favoritter til program nummer 2 den 20. september... 

Vigga har allerede udvalgt sine yndlinge - hvad med dig?

Vinderen er fundet!





25 kommentarer:

Unknown sagde ...

JEg må jeg nok sige Blomsterberg og Michael... Mest fordi jeg altid bliver så lækkersulten når der er noget med hende i fjernsynet.. Kan self være det ændrer sig nu, hvor hun IKKE skal bage kage...
Trinsling@gmail.com

Unknown sagde ...

Jeg har ikke bestemt mig endnu, tror lige jeg skal se dem lidt i aktion :-)
briananette@gmail.com

By:frOst sagde ...

Elsker vild med dans og elsker hyggepakker ;-)

Unknown sagde ...

Jeg hepper MAX på Blomsterberg!

Unknown sagde ...

Ih, vi vil gerne være med :) hilsner fra mamalotten@gmail.com

Lola sagde ...

Jeg deltager meget gerne og glæder mig til at finde favoritterne blandt deltagerne. :-)

Lena (By Warberg) sagde ...

Vi skal helt sikkert også se vild med dans, med eller uden hyggepakke :), men jeg håber det bliver med.
Kg lena

Mette sagde ...

Det vil jeg gerne vinde, elsker også VMD:-) mettehelbo@gmail.com
Kh. Mette

Trine :) sagde ...

Mm.. Jeg har SLETT ikke bestemt mig endu -syntes alltid det er sjovt at se minst et program først før man gætter;)

kathrineskyum sagde ...

Jeg holder ALTID med Thomas Evers :)

Unknown sagde ...

Uffe-drengen!!!! Sekvfølgelig!!! Håber jeg får liv at kigge med... Mændene i huset er ikke synderlig begejstret!

Katja Astrup sagde ...

Åh ja vi må se med i aften så man kan beslutte sig :0)

soegaard sagde ...

Claes Bang selvfølgelig! For hulan da, hvor er han bare skøøøøn :-)
Lene (soegaard@firma.tele.dk)

Unknown sagde ...

Sjovt at man nu kan spille med :-)

Astrid sagde ...

Ren forkælelse

googleblogger sagde ...

Deltager :-)

selinedam@hotmail.com

Susie Rasmussen sagde ...

Hyggepakke lyder jo alt for fristende og oplagt til en aften med dans på tv. Jeg glæder mig allermest til at se og heppe på Sidse Babett Knudsen. 030786(a)gmail.com

BeaSilkeDesign sagde ...

Jeg vil gerne være med. Og om jeg vinder eller ej må jeg da prøve at spille. Skal bare lige finde mit farvoritpar;-)

BeaSilkeDesign sagde ...

Jeg vil gerne være med. Og om jeg vinder eller ej må jeg da prøve at spille. Skal bare lige finde mit farvoritpar;-)

marianne lykke nielsen sagde ...

deltager og x fingre:)
marianne.lykke@gmail.com

Unknown sagde ...

Jeg hepper på Maria Lucia, hun er så smuk. Lyder lækker med en hyggepakke, og efter jeg er blevet gravid elsker jeg bare lige at hygge 1000 gange mere.

Saraberg88@live.dk

Therese sagde ...

Jeg har igen favorit endnu :-)

therese_skov@hotmail.com

Anna sagde ...

Krydser fingre! :-)

anna.k.eriksen@hotmail.com

Unknown sagde ...

ihh jeg vil gerne være med


Sidder troligt og ser programmet og alle de skønne kjoler

Laila Jensen
regnbuens@hotmail.com

Frk. Hansen sagde ...

Måske jeg har bedre held denne gang ;-) Jeg krydser i hvert fald fingre for lidt held og lækre sager til fredag aften foran fjernsynet :-)