mandag den 18. februar 2013

Lidt forelskede...

var vi allesammen, da vi i går var på barselsvisit. 
Årh altså, så lækker hun er, den lille nye verdensborger.
Pelle ville bare gerne have hende med hjem - og Vigga, som ellers har stået ret så stejlt på at hun under INGEN omstændigheder gider flere små søskende, vendte på en tallerken og bekendtgjorde med strålende øjne, at hun faktisk godt gad sådan en alligevel.
Der er altså ikke noget bedre end babyer!

Den lille lækre nye skulle selvfølgelig have en gave, så jeg har syet en elefant og en lille bluse - årh, det er hyggeligt at sy de helt små størrelser!!




Jeg ønsker mig i øvrigt overlocktråd i "lækre farver" - altså pink, lilla osv... Er der mon en derude, der ved, hvor sådan noget findes?





9 kommentarer:

Maria sagde ...

Sikke nogle fine gaver - det er da en drøm at modtage!

Jeg har også tit spekuleret på hvad jer med overlockere egentlig bruger af tråd, for jeg har nemlig aldrig set andre farver end sort og hvid... Håber du finder nogle "lækre farver" og så må du da gerne give et lille pip om det. :-)

Kh Maria (som i skrivende stund er i gang med hele to sæt barselsgaver)

Pernille sagde ...

Sikke en fin lille bluse - åh, de små størrelser er til at dø over!

Jeg kan godt forstå du gerne vil have overlock tråd i andre farver. Jeg køber hos min lokale symaskine-mand: http://www.symaskiner-lj.dk/

Kan se, de også har butik i København, men véd ikke om de sælger online. Ellers skal jeg gerne købe for dig og sende, hvis alt andet glipper - bare svar hér, så skal jeg nok holde øje og sende dig en mail. :o)

Jeg kan ikke lige huske hvad farver de har på lager, men de har MANGE! Jeg har fx lige købt gammelrosa, så mon ikke også de har pink og lilla... ;o)

Louise sagde ...

Helt helt vildt fine ting til den smukke lille baby:-) håber både mor og barn blev glad.

Ting fra din hånd er helt specielle:-)

Julie sagde ...

Nåeh sikke et dejligt øjeblik du lige har fanget der. Det er da vist tid til nr 4 :-) :-)
Skøn elefant, dem er du altså vildt god til. Jeg må snart få afprøvet dem:-)

Linen sagde ...

sikke nogle lækre ting du har lavet. Jeg ved stort set ingenting om at sy, men har du prøvet at kigge hos Betty P om hun har noget overlocker-tråd i de lækre farver

Søster Æblekind sagde ...

Åhhh de er så søde dine elefanter. og så flotte farver den har. Og tror da nok liige at det stof er for skønt. Så heldig en lille pige.

Søster Æblekind sagde ...

Åhhh de er så søde dine elefanter. og så flotte farver den har. Og tror da nok liige at det stof er for skønt. Så heldig en lille pige.

Søster Æblekind sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Dorthe sagde ...

Sikke nogle bedårende gaver du har lavet.