torsdag den 10. november 2011

Nydning

Jeg nyder en dejlig fridag - Åh, hvor er det SKØNT at være alene hjemme og have tid til at gøre LIGE PRÆCIS hvad jeg har lyst til...  
I morgen kommer Violas vuggestuevenner til fødselsdag, så jeg nusser rundt og gør klar... (det er egentlig derfor jeg har taget fri)


I går så jeg, at Julie havde lavet sådan et sødt lille træ, som stod så fint ved hoveddøren - stærkt inspireret herfra pynter nu et lignende træ udenfor døren ind til det lille gule...  Med farvestrålende pompom´er til at byde de små trutter velkommen indenfor... 






                   Ih, hvor bliver det hyggeligt :)

18 kommentarer:

Fie sagde ...

Det ser simpelthen så indbydende og dejligt ud! Jeg har selv overvejet at lave en miniudgave, der kan stå på bordet og pynte:-) God forøjelse med fødselsdagsgæsterne imorgen...

hyggetroldeogbulderbasser sagde ...

Hej Betine
Hvor ser det altså bare fint ud!!! - og dejligt med en fridag... sådan én nyder jeg også i dag ;)
Kh Tina

Unknown sagde ...

Rigtig god ide... ser bare super fint ud...

Anonym sagde ...

Så flot, den dør ville jeg godt passere. jeg er så heldig at have fri hver fredag, så skønt, den kan jeg ikke undvære..
Kh louise

Ps god fornøjelse..

MollyMy sagde ...

Åh hvor ser det altså hyggeligt ud. Man kan da ikke føle sig andet end velkommen når man træder op til din hoveddør.

Dorthe sagde ...

Hvor ser det bare fint ud:-)
Dejlig blog du har!
Melder mig straks som ny fast læser:-)

-Dorthe

Julie sagde ...

Sikke en hyggelig velkomst:-) Er vild med flagranken på døren. Har også tænkt længe på vi skal have en i vores hoveddørs-rude (dog indendørs)

Retro-Couture sagde ...

nej hvor ser dte hyggeligt ud! Virkelig inspirerende :-)

Lines sagde ...

Dine gæster må føle sig dejligt velkommen!
Det se meget meget fint ud.
Vi have engang nogle hyggelige havenisser stående. Men en søndag morgen var de byttet ud med en halv spist pizzaslice. En af charmerne ved bylivet.
Nyd din fri dag.
L

Trine sagde ...

neiiiiii hvor er det et flot træ :-) så også godt det træ hvor der var æbler på.... det tror jeg at jeg skal prøve at kreere i min FERIE :-)

kæmpe knud til dig du skønne :-)

Rikke sagde ...

Hold da så lige op hvor ser det bare hyggeligt ud!Sikke farver! - Dejligt inpirerende..skøn velkomst for gæsterne..føles næsten som man ikke helt kan vente med at se hvad der dog gemmer sig inde bag døren af lækre finurligheder..
Dejligt inspirerende!
God fest
smil fra Rikke
ps..hvor kommer svampene og den lille bambi mon fra?

betine sagde ...

Ih altså :)

Tusinde tak for alle jeres søde kommentarer... Jeg nåede ikke at være alene hjemme ret længe - så ringede de fra børnehaven at Pelle var skidt og gerne ville hjem... Øv øv... Nu ligger han og hiver torsk i land på sofaen. Stakkels lille ham!

Fie - det var da en rigtig god ide med et minitræ til bordet... Det tror jeg da også jeg skal lave!

Tina - rigtig god fridag til dig også :)

cs - tak :)

Louise - hvor skønt med fri hver fredag... Sikken luksus!

Dorthe - rigtig hjerteligt velkommen!

Julie - Tusinde tak for inspirationen :)

Lines - Ai!! Strengt!!!!

Trine - Det skal du da haaaaaa :)

Rikke - Ih tak altså :) Bambi og svampe er såmænd fra Rema1000 til nærmest ingen penge... Jeg drømmer om sådan en udendørspaddehattelampe, men indtil videre er det fint med dem her :)

Louise sagde ...

Ej hvor ser det bare vildt hyggeligt ud... sikke en velkomst. Hvem der bare sku til børnefødselsdag hos dig imorgen :-)

Kabakü sagde ...

Hvor ser det bare fint ud Betine. Sådan et må jeg prøve at lave i mini, som en af de andre skrev. Go bedring til Pelle, jeg er også hjemme med syg dreng idag:-(

Monya Johansson sagde ...

Åh vilken härlig entré! Det skulle varit i Sverige det där allt är vitt och tråkigt... Tack för vacker inspiration, hoppas jag får länka till dig och tipsa.

Kram

Monya

//blueeiz.blogg.se

Finurligheden sagde ...

Åhr, hvor ser det bare SUPER lækkert ud!

heidi sagde ...

Det ser skidegodt ud! Øv, jeg ville ønske jeg havde mulighed for at stille noget lækkert udenfor min hoveddør. Men det ville være enten væk eller smadret indenfor ti minutter, er jeg sikker på..

I Rema!?? Er det fornylig eller kan man lige så godt glemme at ture østjylland rundt i jagten på en lille glemt bambi og ditto svamp??

betine sagde ...

Endnu mere tak :)

Jeg håber Bertil er frisk igen Kathrine... Pelle er stadig bare SØLLE!

Monya - tusinde tak for de søde ord :) Du må linke alt det du vil!

Heidi - det er små 14 dage siden, jeg fik fingrene i den lille Bambi og svampene.... I min lokale Remse havde de i hvert fald stadig svampene i forgårs... Bambi så jeg ikke (men jeg kiggede heller ikke, så måske...) Jeg kigger gerne for dig...