fredag den 16. september 2011

endelig!

endelig endelig endelig er det fredag og jeg har fået min lille dejlige meget savnede Pelle hjem igen. Åh, hvor er det SKØNT


langt om længe kom de... løbende - nårh! ikke et øje var tørt.


nogle af oplevelserne var så vilde at de lige måtte tegnes ud - ført derefter kunne tændene sættes i den kæmpestore muffin.

Jeg har taget lilla billeder rundt omkring i huset i dag. De kommer lidt senere - så vil jeg nemlig også være med i farveudfordringen, der flurerer i blogland. (bedre sent end aldrig, ikk)

Nårh ja... det er faktisk også min bryllupsdag i dag... 11 år er det siden vi holdt fest på Valdemars slot... 11 år?????

4 kommentarer:

Pernille - Mormedmere sagde ...

Åh ja gensynsglæde er skønt :o)

Rigtig god weekend til Jer og tillykke med bryllupsdagen. (Så er der ikke længe til kobber hva?) :o)

betine sagde ...

Ja, det er skønt :)

Også rigtig god weekend til dig - og tak... Det er lidt vildt, det der med 11 år...

Mia sagde ...

Nåh hvor dejligt, håber han havde en dejlig tur..puha, jeg tror ikke jeg kunne undvære mine guldklumper flere nætter i træk (deres børnehave gør det ikke i kolonier..).
God weekend til jer.
KH Mia

betine sagde ...

Det har også virkelig været svært - og han græd i 1 1/2 time da vi kom hjem!!! lille pus - det er bare dejligt at han er hjemme igen.

Også god weekend til jer. :)