mandag den 25. april 2011

Der var engang...

Ååååh altså...
Så er et allerede den sidste dag i denne skønne ferie.  Hvor har det altså bare været fantastisk med sol, forår og masser af hygge i haven.
Der har endda været tid til lige at lege lidt med Frk. Bernette :)


For et stykke tid siden fandt jeg på trendsales et stykke retrostof, jeg bare MÅTTE eje (eller... endnu et, jeg bare måtte eje) Lige præcis dette stof kan jeg nemlig huske, fra da jeg var lille... Faktisk var det det, der afslørede Julemanden i ikke at være helt rigtig. Han havde nemlig en hovedpude med det her betræk inde under skjorten. Skjorten?  Hmmmm....  :)


Lille mig - og sengetøjet...


I hvert fald kom stoffet i hus og er nu omdannet til en EG slå-om kjole til Nullergøjen (min første af slagsen, men bestemt ikke den sidste)


Så var hun klar til påskefrokost!

Ha´ en fantastisk mandag
Kh - Betine



3 kommentarer:

Stinne sagde ...

bliver da lige nød til at fortælle dig at den kjole( eller hvad det er ) du har på på billedet - der har mirjam (æbleblomst) et junior sengesæt til salg magen til... altså grøn med bamsen :-)

betine sagde ...

Ai, hvor er det sjovt - og hvor er du sød at skrive det til mig :) Jeg skyndte mig at høre om hun mon har det endnu...

1000 tak :)

Mirjam sagde ...

Hej Betine,
fantastisk at du har haft det fine stof som natkjole - hvor er den skøn!

Jeg har stadig det grønne med bamsen. Måske vi kan bytte for noget andet stof, hvis du har lyst? Og ellers må du selvfølgelig gerne købe det.

Især er jeg på lagt efter andet retrobørnestof.

Kh. Mirjam