tirsdag den 22. oktober 2013

Stille dage...

Tempoet er helt i bund. 
Babymusen nydes og jeg forsøger at tilpasse vores verden til et liv som en familie på 6. 
Jeg ville lyve, hvis jeg sagde, det ikke er en lille smule hårdt at få det hele til at spille, men det ville vel egentlig også være underligt andet?  


Jeg har kastet mig over garn, strik (!!!)og Breaking Bad på netflix - det er altså bare så hyggeligt at sidde i sofaen med - og så larmer det ikke når ham babymusen sover. Eller... strikkeriet gør ikke! 




Og så er der kommet lidt nyt på væggene i stuen - det er sjovt som årstidernes skiften gør lysten til at lave lidt om større. Eller - sådan synes jeg i hvert fald tit det er!
Jeg er ikke helt færdig med billedvæggen over fjernsynet, men ellers er jeg ret godt tilfreds.

Nårh ja - og så er vi altså også ved at være klar til at hende den lille nullergøj skal fejres på fredag!







11 kommentarer:

Unknown sagde ...

Kan se du har fået fat i kjolen - super godt. Og dejlige billeder som altid

Lena (By Warberg) sagde ...

Åhhh babyboblen, ny den :)
Og sikke da en skøn uro, er den mon hjemmegjort?
Kjolen er så flot, jeg har sat min mor på jagt efter den, for den må Sofie altså have :)
Kh Lena

Simone sagde ...

Skønne billeder :) Og en virkelig flot uro, har du selv lavet den ?

Julie sagde ...

Dejlige billeder. Der er blevet så fint i stuen (selvom der også var fint før:-))

Anita sagde ...

Ahh nyd dem de stille dage, det er jo en helt fantastisk tid. Jeg er også helt betaget af uroen, virkelig flot!

Albertemor sagde ...

Flotte billeder og lækker stue i har der. Den oser af varme og hygge. Åhh den søde babytid. Savner den og jeg har altså kun prøvet det en gang :-)
Den kjole er altså fed - hun bliver da super lækker.

Unknown sagde ...

Skønne fotos, du bor godt nok dejligt... :0) Og god fornøjelse med dagen å fredag... :0)

Vippas mor sagde ...

Så hyggelige billeder, Betine.
Uroen er så smuk i de farver :)

Unknown sagde ...

Så smukt! Og kjolen er så fin;o)

betine sagde ...

Tak Anne-Sofie :) Ja, det lykkedes at finde den - og samtidig var der så to søde piger, der helt spontant havde købt den for mig også - så pludselig var der kjoler i massevis...

Du kan tro jeg nyder det Lena! Jeg håber din mor finder kjolen - den er altså bare sød... Uroen er fra Artecnica, købt hos limedinbolig.dk

Simone - tusinde tak... Uroen er desværre ikke hjemmelavet, men fra Artecnica :)

Tak søde Julie!

Du kan tro jeg nyder det Anita. Jeg ville ønske tiden ville lade være med at gå så vanvittigt hurtigt!
Jeg er også rigtig glad for uroen...

Tusinde tak, Albertemor :)

Også tusinde tak til dig, Heidi... Der bliver virkelig talt ned til fredag nu!

Tusinde tak - Vippas mor :) Jeg er virkelig også bare rigtig glad for den!

Tusinde tak, søde Lisbeth! Hun er også meget betaget af den... Jeg synes den er en lille smule damet egentlig, som den hænger der uden fyld, men den er så sød når den kommer på :)


Christina Ravn sagde ...

Hej søde Betine, så er jeg tilbage her i blogland, hvor er det da skønt! Virkelig fine billeder du har taget og jeg er helt enig, strik er bare den allerbedste afslapning!