torsdag den 25. april 2013

Store Hvededag...

Ja, altså...  
Jeg har ikke planer om at kaste med bønner i morgen, når det er store bededag. 
Tilgengæld er jeg med på den med hvederne, så dem har jeg bagt.

Jeg har, endnu engang, brugt Karens opskrift. 
Den er god - og anbefales på det varmeste! 




Og så er der sket noget, jeg egentlig ikke havde troet, skulle ske... I hvert fald ikke hjemme hos mig!
Der er gået kobber i den. 
Jeg er ellers gået i en bue udenom, men øj... 
Jeg synes den er fin!






3 kommentarer:

Anne sagde ...

Uhmm hvor får jeg bare lyst til hvedere af alle de indlæg og instagram billeder.
Det må blive næste år ;)

Maj sagde ...

Hi.
Jeg har lige postet et indlæg med support set samme titel ;-D.
Jeg burde vist have kigget min Blogger liste igennem først og tænkt kreativt.
Men dine hveder ser gode ud! Jeg bagte også Karens sidste år. I år bagte jeg Meyers.
Uhm. 44stk ;). Så er der også et par stykker til overs til i morgen ;-)!

Og skøn lille kobbersag!

Unknown sagde ...

Nåede ikke hveder i år...
Er ellers ret så bageglad! Men med udsigt til først at være hjemme kl. 19 gav det ikke så meget mening at gå i gang...
Er egentlig heller ikke til kobber, men det er vendt lidt siden Pelle sidste år lavede en fin lille lysestage til mig, den har stået fremme siden og er faktiskrigtig fin...
Så mon ikke det er mere designet end materialet?
God weekend..