lørdag den 22. september 2012

Inspireret...

Noget af det, jeg allerbedst kan lide ved blogland er al den skønne skønne inspiration, der er at hente hos alle jer derude. 
For laaaang tid siden så jeg en syet elefant hos Anna... 
Jeg skyndte mig at købe mønsteret - og så skete der ikke rigtigt mere. 

Det kender du måske godt? 

Måske har du, som jeg, skuffer, kasser, æsker og hvad ved jeg fyldt med alskens grea-gear, fordi der lige var en idé, du også skulle lave? 
Jeg når ofte ikke længere end det, men nu dukkede elefanten så op igen. 
Denne gang hos søde Didde-Louise og endnu engang fik jeg simpelthen sådan lyst til også at lave sådan en. 
Og hep hey... Det lykkedes. 
Jeg synes, Didde-Louises ide med at lave dem i forskellige stoffer er helt fantastisk skøn, så det har jeg også gjort. 







Skulle du sidde og ønske dig sådan en retro elefant-fætter, ved jeg, at Didde Louise syer dem på bestilling...

Jeg tror nok, nullergøjen er tilfreds.




18 kommentarer:

Karina/Tungelunden sagde ...

De er så fine de elefanter! Jeg kunne rigtig godt tænke mig mønsteret og selv forsøge mig.. ved du hvor det kan købes?

Karina/Tungelunden sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Maj sagde ...

Hvor er den bare fin!
Dejlige kombinationer :).

Mia sagde ...

Så skøn Betine
Jeg har også det mønster, har lavet dem i fleece med eleverne... Dog lidt for svært for dem. Måske man selv skulle forsøge sig med nogle af de skønne stoffer man har liggende?!
Kh Mia

Kabakü sagde ...

Så fin elefant, og det ser også ud til at Viola er tilfreds;)

Unknown sagde ...

Åh hvor er den sød - og sikke et skønt billede til sidst!!

Didde-Louise sagde ...

Hvor er den altså bare blevet skøn altså!! :-) Dejligt at kunne inspirere andre :-)

Pernille sagde ...

Hvor er den bare herlig! Sådan én vil jeg også lave - engang :-)

Julie sagde ...

Uf hvor er den fin!!
Sådan en må jeg også lave. Skal da vist lige afsted efter mønstret snart
Skønt billede med nullergøjen sammen med elefanten

Unknown sagde ...

Hvor er den bare super fin, jeg vil virkelig også gerne vide hvor man kan få fat på mønstret henne, den vil jeg elske at lave til æblepigen.

Lena sagde ...

Den er vildt fin, kan godt forstå at den er blevet godt modtaget =)
Jeg kunne også være interesseret i at høre hvor mønstret er fra =)

trinesoehest sagde ...

Den er virkelig skøn!! Dejligt billede af nullergøjen, der knuskrammer sin nye ven :-)

Linen sagde ...

hvor er den fin, og fedt at den er så stor at man kan begrave sig helt i den :-)

lotte sagde ...

hvor er den skøn, jeg har også mønstret liggende og har haft det i et par år nu, men jeg har endnu til gode at sy den, måske skulle jeg sy et par stykker til når jeg skal på messe :)

betine sagde ...

Karina - ja, de er altså søde :) Mønsteret er fra Stof og Stil.

Maj - tusinde tak :)

Mia - ja, jeg kunne godt forestille mig at den er for svær for dine elever - jeg har brugt et par forsøg på at blive tilfreds, men nu begynder det at hjælpe på det :)

Katrine - ja, hun er bare så glad for den (dem) - der er teselskab i hele stuen :)

Line - ja, jeg blev også helt rørt over hvad glad hun blev for den :)

Pernille - hi hi :) Jeg ved præcis hvad du mener!

Julie - ja, det skal du da :) Glæder mig til at se!

Ævlebævle - stof og stil såmænd... :) Jeg er også sikker på at din æblepige vil elske sådan en fætter!

Lena - Det er are så dejligt når det, man laver falder i god jord hos modtageren :) Mønsteret er fra stof og stil... :)

Trine - ja, ikk... Gad vide om ikke man kunne sy en søhest efter samme princip? :)

Linen - tak :) Ja, den har en dejlig størrelse...

Lotte - hvis du gør det, må du huske at vise dem frem, så vi kan se dem :)





betine sagde ...

Og hov... Didde-Louise - Ja, det er dejligt! Og TAK :)

Unknown sagde ...

Hold nu op den er sød.....

Unknown sagde ...

Dejlig elefant Betine, alt hvad du laver bliver så skønt så skønt:)