lørdag den 7. april 2012

blåt er godt... og noget om tapet.

Det var egentlig ikke tilsigtet at de skulle have blåt tema, men mine SG krukker (som har stået læææænge og råbt på fine låg) har nu allesammen lige præcis det... Blåt tema!  De har fået et spray klar lak også, så de kan holde til lidt af hvert (og et køkken med gas!)




Jeg har (også) brugt påskedagene på at sortere og ordne hist og pist her i det lille gule. Om ikke så frygteligt længe igen får jeg nemlig besøg af Mette Helena Rasmussen og Tia Borgsmidt, som skal tage billeder af mit lille hjem. 
Sikke en anledning til at gå det efter i sømmene og liiiige shine lidt op her og der (og måske male en væg eller to, man er vel datter af en malermester) 






Nåmmen... Det der sortering gjorde altså så også at mine gamle æsker fra Bungalow fik nyt tøj. Nu er de helt fine igen. Dejligt!


'

Og se så lige her, hvad jeg fandt da vi var i sommerhus i vestjylland i starten af ugen. Sådan nogle havde min mormor, da jeg var lille. Nu har jeg 3 - en grøn, en rød og en hvid. 
Ai. Jeg er glad!

Rigtig god påske!





20 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor spændende med boligreportage! Får man noget for det, eller er det bare oplevelse? :o)
Hilsen Rie

Lis Rylander Karlsson sagde ...

Mand, hvor er det nogle søde kyllinger! Og farvede grene er jo bare lækkert-lækkert:) Jeg håber du får en god oplevelse med de skønne damer:)
KRAM

Rablende mor sagde ...

Hvor ser der bare hyggeligt ud :)

heidi sagde ...

Sikke du får ordnet! Al den energi.. Er det rødvinen der gør det!?? For så skal jeg da vist til at bælle ;o)

Jeg får også besøg af damerne og jeg burde også være i gang med at få ordnet de tusind hængepartier vi har, men der sker bare ikke rigtig noget.. Jeg ved, at det bli'r noget med, at jeg kommer til at blæse rundt de sidste par dage inden og forsøge at få rettet op på må-ne-ders sløvsind.. Send lige noget energi herover, tak :o)

Fie sagde ...

Jeg er vild med dit blå tema! - og jeg glæder mig til at høre og se nærmere fra dit hjem i boligreportagen:)

Unknown sagde ...

Hvor spændende Betine... Glæder mig til et se jeres hjem:) I bor så skønt:)
Hilsner Vicki

Nina sagde ...

Hvor er krukkerne blevet fine...

lisa sagde ...

du har så fint hemma så jag typ svimmar!

Rebekka sagde ...

Blåt tema er altså ret fint! Det er sjovt som man nogen gange bliver kørt lidt fast i en farve. Herhjemme har gul været alt dominerende længe, men orange er så småt ved at overtage - og nu føler jeg mig fristet af blå :-)

Maria Svelmøe sagde ...

Ej hvor lyder det spændende at dit hjem skal fotograferes. Min påske er osse gået med at sortere. Dejligt med forår:-) God påske herfra.

betine sagde ...

Ja, det er spændende... Man får oplevelsen og forhåbentlig nogle skønne billeder :)

betine sagde ...

Tak :) Det håber jeg også!

Kram

betine sagde ...

Tak, Tina :)

betine sagde ...

Ha ha... Det blev slet ikke så lemfældigt som det kunne have været, så nej... Det var nok ikke det...

Ih, fedt at du også får besøg - DET glæder jeg mig til at se billeder fra. Du bor simpelthen så fedt! Tro mig... jeg kommer også til at blæse rundt lige inden - er sikker på at det her bare har været frihedsenergi på grund af ferien... Når det der arbejdsnoget starter igen i morgen er det nok så som så med den energi der...

betine sagde ...

Tak :)

betine sagde ...

Tusinde tak, Vicki :)

betine sagde ...

Tak skal du have - jeg er også godt tilfreds med dem ;)

betine sagde ...

hi hi... tak :)

betine sagde ...

Ja, det kender jeg godt... Her har det længe været lilla, der har domineret... Men det blå sniger sig lige så stille ind... Det er sådan en dejlig rolig farve.

betine sagde ...

Ja, det er spændende - og rigtig dejligt at få ordnet og sorteret...

Også god påske til dig!